LET OP: INLOGGEN NIET NODIG!!!!

Inloggen is niet nodig.
Je kunt direct een klacht of compliment indienen door links in het menu de optie ‘meldingen’ uit te vouwen.
Kies voor klacht indienen of compliment indienen.




Klachtenprocedure NTI
Tijdens je studie kunnen er verschillende zaken zijn waar je contact over opneemt met het NTI. Voor alle situaties hebben wij een route die je kunt volgen om zo effectief mogelijk kenbaar te maken wat er speelt. Het NTI wil goed omgaan met reacties en klachten van klanten. Een klacht is voor ons een verbeterimpuls en draagt bij aan het succesvol maken van onze organisatie. Ook is een klacht van grote invloed op onze klanttevredenheid en de kwaliteit van ons aanbod. Om hier zo goed mogelijk mee om te gaan, werken wij met dit klachtensysteem. Lees hieronder de verschillende routes die er zijn en hoe je gebruik maakt van dit systeem.

Vragen en onduidelijkheden
Heb je een vraag, of iets waar je verheldering over wilt, dan kun je telefonisch of per e-mail contact opnemen met je mentoren, of de klantenservice. Vermeld voor een snelle afhandeling altijd jouw studentnummer en geef een zo helder mogelijke omschrijving van je vraag of probleem. Je kunt binnen twee werkdagen een reactie verwachten van je mentor of de klantenservice.

Complimenten
Wanneer je ergens zeer tevreden over bent, of wanneer je een bepaalde mentor of afdeling speciale aandacht wilt geven voor een positieve ervaring over je studie, dan kun je dat makkelijk en snel laten weten door een compliment te geven. Wij waarderen het heel erg als je dit doet. Complimenten worden intern gebruikt om positiviteit aan te moedigen en om situaties, handelingen en acties die positieve ervaringen opleveren te intensiveren.

Klachten
Ben je ergens ontevreden over, of is er iets waarvan je vindt dat daar een structurele oplossing voor moet komen? Dan kun je een klacht indienen. Klachten worden op basis van de categorieën die je selecteert op het klachtenformulier, automatisch doorgeleid naar de juiste afdeling. Elke klacht wordt zorgvuldig inhoudelijk onderzocht. Zorg ervoor dat je de reglementen en voorwaarden goed hebt gelezen voor je een klacht indient. Geef een zo helder mogelijke omschrijving van je klacht, dat zorgt voor een volledige afhandeling. De afhandeling van een klacht duurt maximaal twee weken, je ontvangt het besluit op jouw klacht per e-mail.

Bezwaren
Mocht het gebeuren dat je niet tevreden bent over de afhandeling van een klacht die je via het klachtenformulier hebt ingediend, dan kun je bezwaar maken tegen het genomen besluit. Een bezwaar dient altijd schriftelijk te worden onderbouwd. Je kunt je bezwaar per e-mail sturen naar bezwaren@nti.nl. De klachtencommissie behandelt dit bezwaar en geeft je binnen vier weken een reactie.

Meer informatie over de klachtenprocedure van het NTI vind je op onze website.


Graag willen wij je ook attenderen op de antwoorden op regelmatig voorkomende vragen; kijk hiervoor bij de Veelgestelde vragen of op de Contactpagina van de NTI website; www.nti.nl